Skrämmande

Tror att de är många idagens samhälle som är beroende av sin dator, de är jag me och jag har varit utan den nu sen i torsdags, vilket säger varför de inte blir något inlägg. Men jag har äntligen lyckats bryta mig in hos mor och far

Nått annat som är skrämmande är en reklam jag såg igår, istället för att säga vad som händer får ni se den..



Som ni kanske själva förstår så visades inte denna reklam så mycket pga all kritik den fick men kollar man på vilka reklamfilmer man reagerar på så är de dom extrema reklamerna. För mig räcker de att kolla på denna engång för att fatta budskapet.

När vi endå är inne på reklam temat så kan vi lika bra fortsätta, "share ith a friend....or two", kolla igenom hela reklamen



De finns så sjukt många reklamer som är bannade fattar inte varför... Killar, tänk på en sak innan..



Nu blir de gymmet, take care!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Selle

http://www.youtube.com/watch?v=he4fBK3d8hk&feature=fvst



Kolla in den där. Den är ganska skoj.

2009-09-08 @ 17:39:45
URL: http://www.sellessal.blogspot.com
Postat av: Anonym

condom commercial var ju fan KLOKREN, Hahaha!!

2009-10-31 @ 03:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0