Händer inte mycket...

Datorn är fortfarande på lagning därav min frånvarande på detta ställe, den borde vara klar i slutet av denna vecka, äntligen, behöver den till plugget.

Annars vad som har hänt på sistonde är ganska lik artat, plugg, innebandy gym , mat och mycket sömn och i helgen som var hade vi äntligen serie premiär mot Nynäshamn

Matchen pågick under söndagen med start 17 och i första perioden spelade vi ut motståndet, men ju längre matchen gick ju mer tappade vi vår koncentration kändes de som. Matchen slutade 10-6 till oss och min femma vart bänkade sista 10 min av matchen vilket avspeglar min insats i matchen, vart iallafall ett mål från min klubba. ALLTID skönt med en premiär vinst!!

Ny vecka men samma rutiner, jobbigt och vara student med lite pengar men på med ett starkt kaffet och näsan ner i böckerna

Fast först måste jag leka med Julia lite, hon försvinner till stor stan snart så gäller att passa på innan man får åka långa sträckor :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0