Vad händer i Falun?

Falun är en stad med sina begränsningar och en stad där de nog inte kan hända så mycket när en gammal nyhet fortfarande är en nyhet

Fick ett sms idag av en person som är i Falun just nu:

- Är uppe i Falun, de pratar fortfarande om bollen som försvann =)

Den sitter i min besittning och den är fortfarande hel så behöver ingen ny boll just nu men vänta tills den dagen då den går sönder eller försvinner....



Annars så har jag äntligen haft turen att få en tvätt tid och snart kan jag få ha på mig kalsonger igen, italiano är inte min stil iallafall inte just nu, är svinkallt ute!

Rena kläder, smutsig lya och massa plugg är jag omgiven om just nu!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera din segis!

2009-11-13 @ 11:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0