Nu vänder de!

Som man säger väldigt många gånger men nu vänder de! Jag har fått tillbaka datorn, studierna ser bra ut och man har fått lite mera tid om dagarna.

Denna kid är 9 bast och för er som kan åka, hur bra var ni när ni var 9 år? Jag vet iallafall att jag behövde min klubba för att kunna stå upp, körde "Sunes Jul Style" och lyfta man klubban från isen så visste man vad som väntade en.

Otrolig straff!



Fredagen har annars börjat väldigt bra, har hunnit med två PN och ska snart ta fram skurmoppen. Tur att jag och min bror inte har haft allt för mycket besök men snart så kan man gå runt och fortfarande ha vita strumpor efter ett besök till köket.

När det gäller innebandyn så har vi spelat en oavgjord och förlust de två senaste matcherna, en trend som ska vända på Söndag mot ärkerivalen Gottsunda, matchen börjar 15.30 i Allianshallen och kommer bli en fartfyllt derby likt Göteborg - AIK i sista omgången kommer vara, där vi ser hemma laget vinna precis som vi ska göra på söndag

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0