Sovdag på MIO

Får börja med o be om ursäkt för mig just nu väldigt inaktiva bloggande men jag har helt enkelt badat för mycket, ska bli ändring på de

I dag var det första dagen på en liten mini turnering i Tumba med innabandy laget, var ingen större kvalite på innebandyn men vi är vidare och just nu obesgrade vilket resulterade i slutspel i morogn söndag så då blir det alkohol idag också. Som sagt, altid spela bakis, AB jag kommer snart igen =)

Pausen mellan andra och tredje matchen hade 7 timmar att ta dö på så vi tog grekbussen till Kungenskurva och käkade thaibuffe rullade sedan därifrån mot toan och sedan använde de sista krafterna för att hitta en säng. Vi kom in på MIO!

Där hittade vi skönaste sängen som jag har legat i, somnade på 5 röda innan personalen kom o bad oss flytta på oss så vi drog till sofforna och hittade bädsoffor. Där låg jag, Greken och Json o varsin bädsoffa och slagga i 90 min.

Kom försent till återträffen till sista matchen pga den fantastiska sovupplevelse man hade men vad gjorde de när vi rodde hem sista segern i hamn.

"MIO is the shit"

X.O.X.O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0