Gilla läget men var aldrig nöjd!

Äntligen var det dax med seger i den glamorösa division 6 fotbollen, inget vacker spel men ett vackert resultat, 3-1 blev de till slut på en gräsmatta som är snäppet bättre än BPs. 2 assist får jag nöja mig med och med bira i handen känns det väldigt bra

Det stora gula där uppe har äntligen börjat titta fram och man kan mer än bara steka här på jorden, men det konstiga är att när väl de stora gula där uppe tittar fram så klagar man att de är varmt men så är vi människor byggda, man är aldrig nöjd, vilket jag tycker är rätt.

Man ska gilla läget men aldrig vara nöjd!

Detta spelas väldigt ofta hemma hos mig just nu, min brors påhitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0