Försöker hålla sig vaken

Vad ska jag göra för att hålla mig vaken, för somnar jag nu så vaknar jag 4 på morgonen, jo jag vet, jag gör en armhävning  minuten!

Lite sömn och mycket innebandy leder till den slitna människa man är just nu. Turnering resulterade i en final förlust som vi borde ha vunnit.

Vi leder med 2-0 mot ett gäng där alla ser ut som dom inte har haft någon mamma och tappar till 2-2 i sista perioden. Straffar avgör där Robin missar, Conny missar, Peter missar och Sluppe missar, svårt och vinna straffar då.

En hedrande andra plats och 2500 kr i klubbkassan sen som tröst pris fick vi 9 kilo russin.

Pizza och cola var de bästa receptet för att bli ännu tröttare men jag orkade verkligen inte göra någon mat, fick man önska en dag i sitt liv där maten var på bordet fixad och klar, så skulle jag ha tagit den här dagen.

Får önska Niklas Kronwall lycka till i kvälls NHL match, hoppas du överlever eller att du stannar hemma för jag hade inte gått ut på plan om hela motståndar laget ville slå ner mig eller skada mig till vilket pris som helst. Men de var en grym tackling du fick till på deras poängkung Havlat. Detorit segern är klar!

Peace out!

Sjukt bra smäll och Havlat kom aldrig tillbaka till matchen efter den smällen, spelar inte i kväll heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0