Lördag och dagen innan..

I morgon söndag ska SK Vide spela den match man har kämpat för hela säsongen och den är en match om uppflyttning en division. Vi möter Lamadjuret som vi hade svårt med när vi spelade borta men borde ha vunnit. De är ett lag som spelar mycket på kropp och domarna måste hålla lite bättre klass än vad de brukar göra om matchen skall hållas lugn. Själv så är jag bänk pga att jag inte har spelat på senare tid och hade jag vetat de så hade jag tränat och spelat matchen i helgen senast men de är ju försent för att göra de nu. Jag kommer dessutom inte kunna hoppa in och göra enstaka byten utan måste göra nått för att min fot skall hållas varm hela tiden. Ser ut att bli bänk en hel match.
Vågar inte tippa något resultat men tror på vinst, hoppas bara inte folk i laget blir nervösa för att det är mycket publik utan blir taggade istället.
Som jag ser det just nu tycker jag att vi ska lira på 3 backar och 2 kedjor

Matchen börjar 18.00 i Alsikehallen, kom och kolla!

Oddset i dag så är Juventus väldigt spelvärt då Roma lånar 6 spelare från juniorlaget, bra odds!!

Kommentarer
Postat av: OJ!

Tre backar, det är väl lite väl lite för en sådan viktig match!

2009-03-21 @ 15:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0