Hon

Hon betyder jätte mycket för mig och jag har den där känslan i magen som första gången vi träffades

Hennes leende är det vackraste man har sett, hennes skratt för en att bli knä svag och hennes personlighet får mig att må obeskrivligt bra

Jag vet att det kommer funka för oss två igen och jag skulle göra allt för oss. Just nu känner jag att jag bara vill vara hemma och ta de lugnt ett tag och komma bort från allt festande som jag har hållit på med och bara var med henne och satsa på oss

Du har fått mitt hjärta att slå hårdare igen igen!



Jag älskar dig Madelene Ekvärn!

XOXO

Kommentarer
Postat av: josefin

Har du skaffat flickvän? Kul!

Hur länge har ni varit tsm?

2009-04-09 @ 20:09:09
URL: http://josefing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0