2 av 2 hittills

Just nu i tippset så gick båda lördags matcherna in så 2 av 2, så nu är det bara 7 matcher kvar och nu börjar de italienska matcherna, vilket alltid brukar strula till det, speciellt Inter men raden har en bra chans att gå in, skulle inte sitta fel med en halv månads lön till

Matchdag mot Valhall och jag får inte spela denna amtch heller pga av min fot, ångrar fortfranade att jag spelade, brukar ju aldrig hålla på med försäsong och fotboll på vinter bara det låter juh fel. Vi möter iallafall jumbon och seger är ett måste. Nu när Lamadjuret spelade oavgjort mot Stensture så har vi en större chans att kunna ta klivet upp till div 4, vi har allt i egna händer och det är vårat eget fel om vi inte klarar det nu. Ta en match i taget, bara vinst räknas spelar ingen roll med hur många mål längre men tror på en målrik match idag. Kom och titta, jag blir coach idag också tillsammans med coach David. Matchen börjar 16.00 i Alsike!

X.O.X.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0