Fotboll eller tennis?

Dom glamorösa divison 6 fotbolls livet lockar igen och det är en sten hård fotbolls match idag kl 16 vid diös hallen väntar men...

Det är tennis idag också och man hinner inte båda vilket borde ganska givet resultera i att tennisën går för, när var en svenska pojkspoling i en franska öppenfinal senast?

Testade och skrivet ett gästbok inlägg i laget hemsida, Citerar: "Jag kanske inte kan vara med på matchen, Söderling spelar final i franska öppna samma tid, kan ju vara med om han vinner i tre raka 6-0,6-0 och 6-0"

Varpå tränaren ringer upp mig 30 minuter senare och frågar om jag har skrivit inlägget och frågar om jag är allvarlig, jag skrattar och säger klart jag är allvarlig, fotboll kommer ju alltid i andra hand. Riktigt så var de inte jag sa att jag skämtade och att jag självklart skulle spela matchen. Tränar säger bra, jag höll på få psykbryt när jag läste inlägget.

Robin förlorar annars i tre raka idagen tennis så nu behöver man inte kolla på den!

XOXO


Kommentarer
Postat av: anna

mupp =)

2009-06-07 @ 19:56:56
URL: http://annaluundin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0