Brochans ledtråd: "Klick klick"

Nu är mina kära föräldrar på väg till Finland, de planerade en avfärd vid 05.30 och känner jag dom rätt, som jag förhoppningsvis gör så startar resan om 5 min, alltså 06.00 Båten går 6.45 från sthlm så GASA för jag vill inte ha kvar er här när jag ska grilla och dricka i erat hus. Kanske dumt och säga de redan nu? Äsh jag bor juh inte där längre!

Just ja, under gårdagens kvällen fick jag min första present

Brochans ledtråd: "Klick klick"

hade inte en anning om vad de kunde vara men hoppades på att rykterna skulle  stämma och de blev en kamera, jäklas rykterna hade rätt, man tackar, efteråt vart de jordgubbs tårta och resterna tog jag i en doggybag som jag ska käka till frulle när jag kommer hem, lika bra och blanda allt på engång

- Men du jobbar nu!?!?
- Jo javisst

Som ni kanske märker så händer de saker hela tiden på mitt jobb här på Arlanda, speciellt nu när vi har fått en springpojke som gör de vi gjorde på jobbet förut dvs sparka på väskor som fastnar, finns inge jobb kvar till oss längre så vad ska man göra, naveln gör ont så där kan man inte pilla längre...

Ett vanligt nattshift, kommer till jobbet, käkar mat och snackar om vad som är sönder, kollar på sakerna som är sönder och käkar lite till, funderar om vi kan fixa sakerna som är sönder och tar en kaffe, klockan börjar bli mycket så vi sover på iden några timmar, vaknar och de är dax att gå hem för att äta frukost, KANON!


Blir ett skott i skallen innan man somnar....

Kommentarer
Postat av: Jaymz

SÅ lite händer det väl ändå inte på nattskiften? :P

2009-07-26 @ 21:58:23
URL: http://pollynood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0