Träningsveckan

Faktiskt riktigt nöjd med veckan, har sett liknande ut de senaste 8 veckorna fast då med mer löpning vilket de kommer bli nästa vecka....

Måndag:           Gym 70 min (4 bröst övningar + 3 mage övningar)


Tisdag:               Vilodag


Onsdag:            Gym 70 min (3 Biceps övningar + 3 Triceps övningar)


Torsdag:            Gym 70 min (Ben + Mage)


Fredag:              Golfrunda 18 hål (ca: 4 timmar)

                             Tennis 120 min


Lördag:              Tennis 120 min


Söndag:             Coreschemat + 2 extra övningar (Axlar och Ben)

                             Cykel 2 mil

                             Tennis 120 min

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0