Tackar!!

Får tacka för alla gratulationer igår, betyder jätte mycket, tack tack!

Gårdagen var annars ett projekt där whiskey flaskan och spritflaskan skulle konsumeras vilket de till slut lyckades med men...

Jag hade jobbat natt så min dygsrytm är helt ur balans, ni som inte jobbar här väl nått liknande men konstig nog började jag bli trött så tänkte lägga mig och sova vid 22 men helt plötsligt börjar de banka på rutan och två lyckliga ansikten står utanför och vill komma in

     

Då var det ju bara att korka upp för att föda dessa vilddjur annars vet man inte vad dom kan göra. Whiskey flaskan tog slut ganska snabbt och då fick man springa för att ta fram spriten men fanns ett problem, inge grogg virke.

Säger så här, statoil efter 00 är man aldrig på nykter och vi fick en som körde oss, ett problem löst och dax för nästa, att klara av att vara vaken så länge som möjligt

Enligt kameran är denna sekvens tagen 03.34

         

Vet inte riktigt vad man ska säga men talang har han iallafall, var uppmärksam om handen som kommer in i bild 2, undrar vad den pekar på?

Självklart måste jag ha en bild på mig också som bevis att jag var här

X.O.X.O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0