Sitter i fängelset

Falun är staden som ligger för mina fötter just nu, eller rättare sagt jag kanske är i stadens fötter för jag är nämligen i fängelset

Jag och Robban har fått ett jobb här under hela veckan och obegränas arbetstid står på schemat och våra nätter spenderar vi på ett vandrarhem som är ommöblerat från en fängelse, gallererna och cellnummrerna är kvar. Helt ommöblerat är de inte ioförsig inte heller, sängarna finns kvar.


Ser mysigt ut va? Dörren är hemsk, bild kommer sen..

Jobbet vi ska utföra här är på ett tryckeri, där vi ska vika och kyvertera 280.000 brev tror jag de var, kan garanterat behöva hela veckan på oss och har vi tur så blir de inte så mycket sömn heller, kalla kårar på de här stället men de är väl inte många som har sovit i ett fängelse, förutom de som har sovit i fyllecell då


Här står min arbetskollega Robert Rothenborg och jobbar för fullt

X.O.X.O


Kommentarer
Postat av: svennn

jay, där sov vi när vi var på innebandycup i falun, as nice ju! ;D

2009-08-02 @ 23:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0