Nattjobb is shit

Ja jag menar ordagrant, för de är  inte kul och jobba natt och det värsta är att man blir så sjukt hungrig. När man sen ska käka på natten vid 01 och sen vid 05 så säger magen ifrån, vart får sova då när man äntligen kommer hem? Bara två nätter kvar nu...
Tur att jag kommer bestämmer mina egna tider sen, humankapitalet är stort!

Just nu är de fredag och mina päron drar till sjöarnas land i morgon bitti för att hälsa på mina morföräldrar och eftersom jag fyller år söndag så firas jag idag när jag vaknar ur min koma. Rykten, jag säger inte ifrån vem men en säker källa säger att jag iallafall kommer få en kamera. Den jag har nu ligger i min alltiallo låda som just nu är i kattens kattlåda
Grattis till mig, HURRA HURRA HURRA! och en jordjubbs tårta,tackar!!

Broschuan har kommit in i bloggvärlden, inte för att jag bloggar så ofta men kul, Välkommen, de är en stor värld du kommer till och du kommer lära dig mycket, ha de bra på GOTLAND!!!
http://bengii.blogg.se

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0