Det var inte jag..

..men det kan mycket väl ha varit jag också men gårdagens fylla är vad man kallar en Snefylla med ett stort S

Jag och Robban hade en toppen kväll på krogen igår, på vägen ner träffade vi ett gäng Falubor som visade var vi skulle och en av tjejerna där pluggar första året i Uppsala på ekonomikum, ekonomi precis som jag fast jag är inne numero tre

Etage vart stället som man knappt kommer ihåg, innan vi gick så delade vi på en Whiskey falska och några öl sen de förstapå krogen blir mera öl och shoots, lägg till att man har sovit ungefär 4 tim/natt de senaste 4 dagarna, finns ju bara en väg då, och de är utför

Man känner igen sig lite.......


Några timmar senare började man traska hem och vi gick vilse men vi såg fängelset och man får ju de mest geniala ideer på snefyllan så vi bestämde oss för att ta fågelvägen. Upp för staket, genom buskar, hoppa över cyklar, över ett ännu större staket, förstår fortfarande inte hur jag kom igenom hinder banan utan några större skador

Väl hemma hittar Robban en kines/thailändare/japan/luffare och jag hämtar min dator och sätter mig i soffan utanför rummet med en öl. Lyckas på nå vänster skriva ett blogginlägg, om de nu är jag de vet jag inte, har inte det bästa minnet från den tiden: Har inte ens nått minne att jag skrev nått över huvudtaget. Skulle berätta om kvällen mer detaljrikt men de går tyvärr inte och ni förstår nog varför

Nyckeln till rummet glömde jag på bordet utanför så jag vet inte hur jag kom in på rummet, tur att den var kvar på morognen dagen efter, datorn hade jag tydligen gömt under min huvudkudde och somnat på så trodde jag hade glömt min dator på bordet igår natt med nyckeln när jag kom hem nyss, trodde den var snodd men hittade den när jag skulle slänga mig i sängen och grina för att den var borta, så de kan gå...

Sitta fyllesamtalet är iallfall 04.20 på natten och sen upp 07 och jobba, shit vilken sliten dag

Take care and it wasnt me!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Robert

jävla fyllo hahaha hihihihi.......!

2009-07-30 @ 23:28:25
Postat av: Anonym

Fyllesamtal, it was.

2009-07-30 @ 23:34:33
Postat av: Anonym

/Lina

2009-07-30 @ 23:35:31
Postat av: Norpi

DU är sjuk jocke ;) Hoppas ni hare grymt i Falun. Räknar med lite skvaller när du kommer hem (A)

2009-08-01 @ 01:19:16
URL: http://norellski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0