Dagis citat

Andra dagen på dagiset och tre kvar denna vecka. Varje dag har sin lilla charm men det är inget jag skulle kunna tänka jobba mig under en längre tid.

Dagen citat: "Jag dissar dig"

En grabb på 4 år som inte tyckte om mig för studen men sen vart jag hans bästa vän, han var även ganska smart inte många som kan de 4 elemten eller vet ens vad de är, fråga min bror (svar längst ner)! Annars så för man höra att jag skulle passa bra ihop med deras mamma och såna saker, Ganska kul när dom hämtar morsan och säger här är han. Ganska kul när man ska läsa vad som skriver oxå när de endast kan bokstäver men inte stava försök utala detta:

IMH
HNGFEM
LIMAHE
DTVREGGENPS (vilket ska stå, Det var en gång en prinsessa)

Är på en annan avdelning i morgon, undrar vad man får höra då, det man längtar efter när man jobbar på dagis, barnens citat.

Ska snart på träning, ska låna stöd för foten och se om det blir bättre, annars så får man köra tills det smäller och går sönder, kan inte spela matchen nästa helg så kan nog komma en behövade vila för mig

Svar: De 4 elementen är Eld, Vatten, Luft och Jord

X.O.X.O Jocke Boy


Just fake it dudes!




Kommentarer
Postat av: Rickelito

Bengtsson din jävla raggare! Inte fan visste jag att du var bloggarfarsa...

Ska börja hålla koll!

Ses på dagis imorrn...

2009-01-21 @ 15:14:24
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0