Sk Vide - Tobo/Örbyhus

Resultat: 7-0

Måskyttar: 2 mål Peter, 1 mål Micke B, 1 mål Robin, 1 mål Thomsson, 1 mål någon

Matchen vinner vi utan att behöva förta oss, siffrorna borde egentligen ha varit mera men andra femman där jag spelade leverarade inte mycket idag. Vi vänder alltid hem så fort vi får bollen, vägrar kontra så vi får alltid spela mot samlat försvar sen får man spela med nya spelare hela tiden, sjukt svårt att anpassa sig, men så har det varit hela säsongen eller vad säger du tobbe? Matchen förövrigt så gör vi en stabil insats utan något extra, de får inte många skott på mål och vi håller väl bollen 80 % av tiden men vi är inte tillräckligt effektiva. Vi kan mycket mycket bättre!

Player of the day är garanterat Peter Jansson som fortsätter att producera och vara en viktigt kugge i vårat lag, 2 mål och 2 ass idag tror jag de vart för honom, totalt 8 poäng på 2 matcher.

Nästa match blir det lite svårar när 6 spelare från 15 manna truppen är borta, det är jag, min bror, slafs, peter, robin och marre och då möter vi Almunge som vi vann med 11-1 förra gången men kändes som vi hade ganska mycket flyt den matchen, tror vi vinner iallafall, måste vi göra!


Kommentarer
Postat av: Niclas

det är jag som någon ;) HAH

2009-01-26 @ 13:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0