Resultatet

Tentan gick hyffsat idag och klarade mig bra totalt 50 poäng på kursen fick jag sammanlagt 37 poäng och VG var40 poäng, för dom som inte inte vet så delas betygen U, G och VG ut på universitetet och högskolor, vissa har börjat avnvända sig av det ny gamla systemet med bokstäver från A-F med A som bästa betyg. Så småning om väntar nya tentor och ny utmaningar

Träningen igår gav positiva resultat iallafall för femman jag spelar i just nu men kan bli mycket bättre, små justeringar, främst i försvaret så blir de fin fint. Det tråkiga på träningen var att vi fick ett trist besked och det är lill sekan tar en "paus" i sin position som choch, sjuk tråkigt tycker jag personligen, han kan innebandy och det behövs på sidan av, främst på matcherna. Förstår att han måste ha tagit mycket skit av oss spelare eftersom han är polare med oss alla så vågar man säga att man vill spela och man blir små less på honom om man inte får spela, svårt och verkligen tänka sig in i hans situation men den är nog inte lätt. Hoppas iallafall att han kommer tillbaka snarast!

Kvällen förövrigt börjar med PN om typ 2 min, sen ner till päronen och käka lite middag och sedan får man se var kvällen bär, kanske blir lite chill med Calle och Adam

Skön låt!

X.O.X.O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0