Hela helgen

MITT fotbolls lag Vassunda spelade en miniturnering i Rimbo som heter Gottröra Cupen under helgen, första dagen gick det bra och vi kom tvåa i gruppen, två mål av mig och två mål av peter vart facit. Andra dagen spelade vi två matcher till men utan samma flyt och finess som vi hade dagen innan, åkte ur cupen där och inte bara det jag har sjukt ont i mitt ben. Dribblade bort en snubbe totalt men han satsar iaf som att jag e bollen, han sparkar till mitt stödje och tänk er en pendel, mitt huvud e kvar på samma punkt och mina ben är över mitt huvud och sen ner i marken.

Nu är man verkligen värd vila och för ovanlighetens skull blir det film, ska skriva senare vilka filmer ni bör se. PN för min kropp nu sen ett bad!

X.O.X.O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0