Go Morgon

Varför är man alltid lika trött när man vaknar på morgonen, spelar ingen roll om man lägger sig vid 23 elr 01 man känner sig lika trött för de. Ska nog testa att lägga mig ännu tidigare bara för att kolla om jag sover för få timmar eller om jag är trött iallafall, kanske fortfarande är sliten sen helgen?
Ska nog börja gå upp 10 min tidigare så jag hinner duscha, gjorde mycket det förut på morgonen och då känner man sig sukt pigg efter och sen spela massa musik när man käkar frulle. Skulle inte klara mig utan frukost. Om jag skulle ha orkat eller haft tiden att göra en stor frukost så skulle jag göra en engelsk inspererad fruksost med ägg, bacon och massa annat. Frukost betyder iallafall "den tidiga kosten" och ENLIGT dietister den viktigaste måltiden men de har ingen häpnadsväckande fakta som tyder på de.

Ska iallfall iväg och jobba på dagis igen, brorsan hämtar mig om någon min

X.O.X.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0