Fredags mys

Det får bli två inlägg idag, det i morse skulle egentligen vara igår. Jobbade på dagis idag, skulle egentligen börja 8.30 men var där till 09.00, ingen sa nått och sedan slutade jag 16 istället för 17, kändes väldigt bra, dessutom var vi bara 13  ungar på 4 personer så det har varit en lugn och en skön dag.

Dagens höjdpunkt hittills var när Peter ringde mig strax innan 13 och frågade vad jag gjorde, jag sa att jag jobbade medans han sa att han drack öl och att jag måste skynda mig till honom, när jag ringer sen vid 16 då hade han däckat. Han ska på någon personal fest med Satoil i Sthlm

SKB Beach 09 projektet går väl sådär, Conny har gått ner i vikt och jag är lika stabil på min vikt som alltid. Pratade med en pluggar polare som har läst endel om viktmisnkning och ökning och enligt honom ska man dricka öl lite oftare än man brukar fast inte i samma mångder, vi gör så här och ökar dosen på det testet och dricker öl oftare och i större mångde, då borde det väl gå?

Handbolls VMs första torsk kom igår mot världsmästarna Kroatien och nästa förlust kommer snart mot förnuvarande världens bästa lag enligt mig och de som jag tror kommer vinna allt Frankrike men som sagt bollen är rund och Sverige har väl allti levt på gamla meriter. När Bengan boys spelade då.......

Ändrade planer för kvällen, ska små städa snabbt nu sen tar man en PN innan man tar lite vin i badkaret och sen får man se var kvällen bär, vi styr nog upp något bra av de här.

X.O.X.O

Lika bra att man dansar med sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0