SKB Beach 09 Projektet

Handlar kort och gott om att gå upp i vikt och målet är 1 kilo i månaden. Denna månad var bara en halv månad då projektet startade i mitten av Januari. Fick reda på att om man vill gå upp i vikt ska man dricka öl oftare fast inte i stora mängde tillsammans med stora måltider, började lite på den iden med det slutade alltid med att det vart för mycket öl så ska väl testa med lite öl denna månad, får se hur det kommer gå. Just nu håller vi bara på att äta, den riktiga träningen kommer vi att starta med sen när snön och isen försvinner och vi kommer bara att träna utomhus och använda oss av skogens tillgångar. Målet tills den 1 feb var att vi ska ha gått upp kilo, ingen av oss lyckades så det blir 3 kilo för conny tills nästa månad och 2 kilo för mig.
Conny: Minus 1 kilo
Jocke: Oförändrat

Innebandy laget hade annars match i helgen, jag var på dop istället, mot ett Almunge som inte har så mycket talang för innebandy. Vad jag har fått höra så vart matchen onödigt jämn mot slutet och efter en del choch misstag så vinner vi ändå matchen med 9-7. Peter Jansson fortsätter att vara glödhet och gjorde 5 poäng denna match.

Kollade på finalen i morse mellan Nadal och Federer där man tydligt kunde se att Nadal är nummer ett just nu, tror han kommer vara kvar på den tronen ganska länge och en grand slam i år för Nadal är högst troligt. Hard court och australien open var den största utmaningen för honom på sin väg mot den slam som varenda tennis spelare drömmer om

Dagen har annars varit i viloläge, kollade på klassikern topgun med calle och käkade en stor tallrik fruktsallad med glass, tänkte bada nu och sedan gå och lägga mig, har varit en tuff helg med väldigt lite sömn sen tror jag för ovanlighetens skull att jag är på väg att bli sjuk men ska använda mig av mina mirakel kurer så ska det väl lösa sig.

XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0