Redan slut?

Den frågan ställer sig många idag och det är faktiskt sant, helgen är redan slut, dessa två och halvdagar går snabbare än hela arbets veckan, sant för arbets veckan är dubbelt så lång men ni fattar vad jag menar. Helgerna går alltid så sjukt fort, man hinner adlrig med de man vill göra utan gör massa impuls grejer istället, jag måste börja planera. Men anser samtidigt att helgerna nog inte blir lika roliga då. Det är säkert många som gör som jag, festar lås och slösar energin på helgerna för att sedan vila under arbetsveckorna, helt rätt? Ja absolut!

Spelade match idag med u-laget mot min förra klubb fast div 6 gänget. Det blev en förlust med 6-4 vilket inte säger något om matchen. Fyra av deras mål garvar man åt och fattar inte riktigt hur bollen kunde gå in men sen när vart en sport rättviss? Synd för u-laget som kommer få spela nästa säsong i div 7. Vi spelade annars 2 dåliga perioder och sista så rykte vi upp oss rejällt kanske för att deras små nissar på plan inte orkade springa längre, deras trumpinnar till ben sprang sjukt mycket i början av matchen.
När det sen gäller A-laget så har vi mycket att vissa för oss själva och för klubben att vi är ett gäng för div 4, just nu ligger vi i underläge för att ta oss upp men vi ska klara det och då krävs det sjuk mycket mål i våra kommande matcher så för publiken som kommer följa oss kommande matcher, räkna med mycket mål.

Måste samtidigt ta och gratta landslaget som återigen vinner LG Hockey Games och avslutar med en övertygande seger mot grannlandet Finland. Slut siffrorna vart 4-0 och det fick min mor att vara tyst under kvällen, alltid lika skönt när Sverige vinner mot dom, vilket är oftast!

Nu blir de snabb dusch, snabb nattmacka och snabbt till sängen!

X.O.X.O

Ps. Fast helgen snabbt tar slut så kom inte och gör så här på jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0