Mirakel Kurer

Fick 39 graders feber på måndag morgonen men jobbade ändå på dagiset. Jag hade även halsont och feber men när jag vaknade på tisdagen hade jag bara en liten förklning kvar, vad kan det bero på? Jag kan min kropp och vet vad den behöver för attbli frisk på bästa möjliga sätt, lyckades än en gång, kanske därför jag sällan är så sjuk också men när jag väl blir sjuk så är det allvarliga saker såsom lunginflamation och hjärhinneinflamation. Dessa mirakel kurer har funnits otroligt länge, så länge som jag har levt, minst!!

I dag har jag annars jobbat på dagis igen och kokade i badkaret i 90 min när jag kom hem med ett glas whiskey i handen, men lugn musik och tända ljus, låter lite som man är på väg att ta självmord men lugn det är jag garanterat inte har för mycket att hinna med för att göra de. Jag ska bland annat:

Göra världen en bättre plats och leva på
Försöka få cocacola att bli det ordet man säger oftast, just nu ligger det två tror jag
Köpa en mustang
Åka till månen

Detta är bara några av de viktiga sakerna jag kommer ha för mig.

Läst precis om en lärarinna som vart av med sin fläta och var tvungen att långtids sjukskriva sig, kan man älska sitt hår så mycket, tänk på att det är pubertitets barn vi snackar om som gör mycket impulsivt. De slog tydligen vad om vem som vågade och klarade av att utföra dådet, men det skulle vara värre om mormor kom men saxen och klippte av håret. Länk finns nedan för:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4314648.ab

Peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0