Inte vilken lördag som helst

I dag lördag har de skett ett negativt mirakel, jag vart sjukligt bakis från gårdagens partajande. Jag är ju en av de få som inte blir bakis, vad jag än dricker men nu hände det, måste vara ålder som säger sitt. Så idag kommer det bli en svensson kväll med cola, chips, melodifestivalen och kolla på "På spåret" i repris för att igår kollade man på Lets dance, någon som känner igen sig?

LG Hockey Games har annars varit en lyckad process för Sverige, ska de vinna denna turnering, var ju ett tag sen dem var i närheten och vinna en eurohockey tour tuernering, möter Finland på Söndag där allt avgörs, för Sveriges del räker det med oavgjort

Har annars match i morgon vid 12 tiden i Ekilla hallen, ska spela med u-laget och vi spelar mot min gamla klubb Arlanda fast deras div 6 gäng. Skönt att man inte dricker dagen innan, kommer bli klockrent

Nu har Thomsson lurat in mig i microblogg världen, får se hur den fungerar, inte orkat lära mig allt än men nu får han ta och lära mig lite så man kommer igång med de också

Riktig Svensson familj, känner igen min familj ganska så mycket


X.O.X.O                                                                            "WORD"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0