Hela vägen in i kaklet

Torsdag och man har jobbat hela veckan, känns bra och få lite extra cash innan allvaret börjar, tror det är 2 veckor kvar nu tills att allt ska vara perfekt och jag skall kunna verkligen allt. Känns både nervöst och intressant men framförallt känns det som en möjlighet till nånting stort.

Träning i kväll med innebandyn, hoppas på mycket folk och ett bra tempo, något vi har saknat en längre tid nu. Jag ska försöka hålla mig lugn men har sjukt svårt med de när det gäller sport överhuvudtaget. Dålig förlorare som man är så blir det lätt så. Vi matcherna som vi har kvar är viktiga och vi måste börja producera för att kunna klättra upp en division, nu räknas varje mål och vi har 13 mål att ta ikap på 5 matcher tror jag det är. Tufft men möjligt

Helgen är annars ganska fullbokad. Fredag kväll blir de nog utgång sen på lördagmorgon och hela dagen är det inomhus turnering i fotboll, sen på kvällen blir det nog ganska så chill med film. Söndagen mitt på dagen har vi match mot Mälby, ett gäng gamla hockybuttar som inte har allt för mycket talang vare sig med boll eller i huvudet.

Österrike - Sverige
2-0 och snart är två av bröderna Elm i landslaget och det kommer stanna på två också, den tredje stannar i Sverige resten av sin karriär. Det lilla jag såg av matchen så finns det mycket mera att ge men många var inte med och det var en träningsmatch, vad mer kan man begära

Måste bara säga att brun-utan-sol är bra grejer och jag har klippt mig!

X.O.X.O

Dagis vad e de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0