Bättre sätt..

..finns det nog om man ska bli miljonär, hästarna springer juh aldrig som man själv vill att de ska, ska nog jobba mig till miljonerna istället eller vänta på nästa jakpot på v64:an, statestiken säger att det är större chans att vinna stora pengar där än v75. Alla som tippar trav har bara en massa statestik även jag har fastnat i det där, har nog hållit på med hästarna förlänge nu vilket enligt statistiken borde betyda att stor vinsten kommer snart.

..att börja komma igång med träningen än att vara små sjuk, vill inte åka på hjärnhinneimflamation igen pga att jag tränar och gjort det misstaget två gånger nu och vill inte göra om det igen, får se om det blir träning i morgon men blir alltid så sjukligt rastlös, får väl sätta mig i badet istället och dröma mig bort

..finns det nog inte att somna på än efter badet, har redan börjat hälla upp vattnet, undrar vad man ska dricka när man ligger där idag, får väl göra en mixblandning, de kommer bli:

Banan
Havregryn
Standard Mjölk
Ägg
Oboy
Socker
Hallon (funkar med jordgubbar också men det hade jag inte)

Har testat det förr och är något jag rekomenderar, är väldigt gott, väldigt nyttigt och det är bra för själen. TESTA iallfall
Ps. För er som vill ha ännu nyttigare tar minimjölk och hoppar över sockret men jag som ska gå upp i vikt ska ha lite fettare Ds.

Take care and test the smoothie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0