Alla hjärtans dag..... i morgon

Varför vi firar alla hjärtans dag är en historia isig och många vet inte varför så tänkte ta upp myten om jag får säga mitt. För om jag kommer ihåg rätt så var det mellan 300-200 f.kr som det var en präst i Rom som hette Valention, han vigde par i smyg. När personen som satt högst upp kom på honom så dömdes han till halshuggning. Dagen innan avrättningen så skickade han ett brev till sin käraste och det är därför vi firar alla hjärtans dag och ger något fint, behövligt, fult eller nånting till någon som betyder/inte betyder något. Tror många killar gör det för att man MÅSTE men vad gör man inte för sin käraste. De fattar inte hur mycket vi egentligen ställer upp.

Snackade annars med en kändis idag, Sladjan, han som är expert kommentator på Canal+ just nu. Jag och Thomsson köpte hamburgare på MAX och vi ställde oss bakom honom och han sade: "Jag står inte i kön"
AUTOGRAF!!! NOT!!

Är hos Thomsson nu och precis öppnat en bärs, en miller, ska ta de LUGNT ikväll, har fotbolls turnering med fotbolls laget under hela lördagen, beroende på hur långt vi går. Peter Jansson ska också ta lugnt säger han så vi får se var vi avslutar kvällen. Tog med mig 3 shorter, 2 t-shirtar, hals duk, halsband, och en kofta, har ett litet klädproblem för min lugna kväll.

Take care and pissa i medvind

X.O.X.O

Kommentarer
Postat av: Jockzzz

Snacka om att slå huvet på spiken. Nej, många tjejer fattar nog inte hur mycket vi försöker . Liksom gå in i en butik med krimskrams och blommor som man inte alls förstår sig på och ska försöka köpa det där alldeles speciella för just den unika flickvän/vän som man har :P . Inte är det lätt heller :D

2009-02-18 @ 00:04:49
URL: http://norellski.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0