Sthlm by the night

Jag, Robban och Roddan hade planer för våran utgång, fast dessa planer uppstod inte förän efter några shotar sprit och burkar öl. Då vet man vilken kvalite våra ideer har. För kvällen skulle bröderna R vara från Sydafrika och jag skulle vara holländare. Så sen vi satte oss på tåget var alla våra konservationer in english.

So it started good to a beginning but i think i fucked it up

När man börjar lira BJ på krogen och ska ta allt på engelska där så blir de lätt att man blir för insatt och glömer bort från vilket land man är ifrån. De slutade med attt alla runt bordet snacka engelska medans jag snackade svenska.

Men var ändå väldigt underhållande och prata engelska med alla när man fråga om väg beskrivning and so on

När vi sen lyckas komma därifrån blir de fyllekäk och på nått sätt fattade hon i kassan inte mitt sludrade språk så detta fick jag:

2 Big mac
2 Cheese brugers
2 Cola
1 Pommes

Allt käkade jag upp! (Ja ni hörde rätt, har Roddan som bevis)

Sen beger vi oss mot kungsträdgården hoppar upp på scenen, lägger oss där och snackar en massa, om en massa, med en massa, vad är en massa? När vi sen hoppar ner från scenen lyckas Roddan på något vänster gör illa röven och med den historien gick vi vidare.

Solen börjar gå upp och den lös mot slottet, gud hade återigen pratat så då var det bara att gå dit. Där framme står några fjun till vakter och säger att dom är skit bra på slås och dom har blivit utbildade soldater. 35 dagar kvar av deras värnplikt var det också. Jag och Roddan slänger av oss shortorna sätter oss utanför slottet och solar. Samtidigt som vi pratar med dessa vakter och tar en cigg med dom. Grymt nice!

Träning för min kropp väntar, ta hand om er!


Sådan far sådan dotter


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0