Oj oj oj...

... nu var det länge sen jag skrev men som det mesta gör så går allt i perioder

... denna helg kommer nog vara en av de lugnaste på länge med tanke på våran 48-timmars regel utan alkohol, vilket skulle säga att jag skulle få ta min sista drope igår vid 12 mitt på dan. Får bli TV-spel och pluggande på kvällarna

... jag ska lira två matcher denna helg, ena matchen är på lördag och då ska jag debutera i A-laget, vi ska möta en finskt lag och det ska bli väldigt intressant och se om jag har nått att sätta mot de grabbarna som har lite talang i innebandy. Matchen börjar kl 14 i Fyrishov. Den andra matchen är med div2 gänget , borta i sthlm mot IBK Handen, de lirar just nu i div1 så kommer bli två grymt riktigt roliga matcher. Upp till bevis!

... jag lyckas få Julia att somna innan 12

... det var en ny PES turnering igår och jag kom sist igen, fattar inte de där, folk som kan ha sån tur i tv-spel, ge mig lite!

... min mat är snart klar

... nu blir de toan

XOXO

Ps. Vad sjunger han om?

Kommentarer
Postat av: Anonym

och här då

http://www.youtube.com/watch?v=QH3JAp7vMuo

2009-08-21 @ 21:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0