Falun by the night

Sorry att de inte har blivit skrivade på ett tag men som sagt jag bor i ett fängelse. Jobbet som jag har just nu är ett inte allt för krävande jobb men det finns väldigt mycket av de men maskinernerna vi har ska alltid krångla. Fatta den dagen då alla maskiner gör exakt vad man vill, då hade de här jobbet flytit på som panamakanalen men där är vi inte riktigt än...

Vi hade match idag, mitt nya lag Storvreta ungdom vann mot Aston med 6-3 och jag gjorde en av mina sämre matcher i min karriär, tur att de är försäsong än. Sen blir de mer liv i luckan! Glöm matchen men inte resultatet blir sumeringen

Vi har redan varit ute i Falun 3 ggr så ikväll skulle de ha blviit omväxling men.... Robban glömde nyckeln på rummet och låste ut oss så vi kommer inte in på rummet. Vilket kommer leda till att vi får sova på sofforna utanför vårat eget rum.

Robban: Öhh, Jocke du glömde också nyckeln din jävla bög hihi
Jocke: Jag sa ju att jag lämnade min nyckel på rummet sen knatar du in o klär av dig naken och ska duscha, vems fel är de?
Robban: Ofta man lägger på minnet att nycklar inte tas med hit å dit. Vem fan lämnar en nyckel i sitt rum to start with liksom ?

Så här ser det ut utanför rummet......


Take care and fuck you!

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0