En besvikelse

Nu är hemma från falusilver stad och det är med trötta ögon man kollar ner på tangentbordet. Hoppas man vaknar på ett bättre humör sen när man vaknar för jag har misslyckats med mitt uppdrag i Falun.

Finland lådan som skulle ha kuverterats är inte ens i närheten av att vara klar fast den borde vara de idag den 10 aug mitt på dan. Maskinen som jag leker med tyckte inte mina smekningar längre och vägrade fungera på rätt sätt. Efter mycket mek var det bara att inse att den inte kommer tillbaka till den form som den var i tidigare i veckan. En besvikelse att inte klara av det uppdrag man har blivit tilldelad. MISSION FAILED!

Återkommer när jag lyckas vakna ur min koma

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0