4 tidningar

Händer de inget bättre i Sverige?

Som jag har sett nu står det om bolltjuven i 4 tidningar

Aftonbladet
Expressen
Svenska dagbladet
Dalademokraten

Anna Lindbäck som skrev artikeln på aftonbladet skrev ett mail till mig:

"Haha, nu fick du din minut av fame..."

Förstår ändå inte att de tar sin bärbara dator och skriver om en sån här grej, känns som det har hänt flera gånger och större matcher än i den där jag sprang in i


Spelar nr 20 i Falun är det din boll? Jag har hittat den, kräver hitte lön...(eller så är det ödet)

Från de ena till de andra, jag har jobbat 8 dagar i sträck i Falun och snittat 17 timmar per dag ungefär så därför blir en väldigt sen frukost för mig, är helt sjukt sliten men de var otroligt skönt att komma hem och lämna FÄNGELSET men åker upp dit i morogn kväll och avslutar de vi påbörjat...



Take care, Peace and love!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0