Städtime

STÄD: Nu är det verkligen dax att börja städa och jag vågar inte lägga ut några bilder på hur det ser ut just nu men de som vet hur kollektivet med broschan och slafs på södervägen hade det så har ni en väldigt bra liknelse

Just nu ser det ut som några jordbävningar, någon atombomb och en fjortisfest har vandrat genom min lya där jag och broschan ska förseställa att bo. Följer det orena miljö med broschan?

Tur att man har blommor som tål mycket, har uppfostrat den väl så de flesta lever fortfarande, vi började små städa igår, vi gick ut med 12 påsar sopor som vi har kastat på baksidan. Alltid en början...

Deadline när vi ska ha helt rent och när vi kan börja ta emot besök igen är på fredag den 17 april 2009, lika bra att jag säger datum och år annars går det alltid och slingra sig.

SKB 2009 projektet går inte som väntat, jag går fan inte upp i vikt hur mycket jag än vill, något som har ett förslag på hur man kan göra?



// Kan kärleken besegra allt, finns Hollywoodfilmernas avslut i verkliga livet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0