Fördomar

Tänk er in i denna situation:

Två personer som är gifta sen en längre tid tillbaka har lagt sig i sängen och då uppstår denna konservation

- Även om du skulle vilja ha sex med mig ikväll så vill jag inte
- Okej

- Visst är det spännade för även om du skulle vilja ha sex med mig så får du inge?
- Mmmmm

- Jag tror jag sover naken i natt
- Varför det? De brukar du inte göra

- Jag vill inte fresta dig
- Men snälla..

- Jag kommer inte HINDRA dig om du skulle ta på mig!!!

Vilka fördomar har du och vem är killen och vem är tjejen i denna konservation?

Fördomar är väl egentligen ett väldigt skönt inslag i vardagen. Man kan tex gå på stan, käka på en uteservering, kolla över torget och då har man sett tre våldtäkts män, en fågelskådare och en blivande kung.

Männen hade en liten fördel föritiden, om man kan säga de fördel, när det gäller fördomar. För blev man less på kärringen så kunde man sprida några fördomsfulla rykten om henne så vart man av med henne, för då var hon en häxa.

Själv så är jag fördomsfull av mig men den största av de alla är nog gud sig själv som kastade ner en pojke på gatan som sprang runt och sa åt alla vad de skulle göra och tänka på. De som inte gjorde som han sa fick lite voodoo över sig, kanske var det därför som så många ville att han skulle bli hängd?

Titta på den här bilden och använd era fördomar nu!



Mitt första intryck är att han är hemlös, arbetslös men ändå fullt frisk

men denna Peter är en dräng som bor på Tallkotten, jobbar på stora statoil och har vissa handicap, vilket nästan är raka motsatsen mot vad jag trodde först.

Säger bara de, ha fördomar!

XOXO

Kommentarer
Postat av: snygg tjej

Jag ser en snygg och lycklig kille i sina bästa år.. kan inte jag få hans nummer? Snälla.. shit va jag vill ha honom

2009-04-07 @ 12:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0