Vädret

Vad ska man göra åt detta väder, ta en sista minuten i några veckor så man slipper det här grå trista sosse vädret. När jag var ung då var vintern vit och sommaren grön nu är det grått året runt, globala uppvärmningens fel? Jo varför inte! Men jag e int´ bitter, efter grått kommer solsken som det heter men det gäller bara och vänta och det är länge, göm dig inomhus med en sollampa och en Jerry Springer på tv.

Dagen för övrigt blir plugg i skolan under dagen sen hem o ta en PN så man orkar fixa käk och träna innepinne på kvällen!

Just det, jag köpte hårband igår också så nu slipper jag vara blind halva matcherna/träningarna för att håret är förvägen, det kommer öppna många vägar, köpte ett svart och ett brunt, kommer bli riktigt snyggt

X.O.X.O


Kommentarer
Postat av: Norell

Hahaha . när du var ung !

2008-12-11 @ 17:32:38
URL: http://norellski.blogg se
Postat av: Christine

3.5 plus får hårbandet...

Det var ingen riktig matchning där än ;P

Skärpning Jocke!

2008-12-11 @ 22:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0