För mycket?

I går på träningen pratades om fysträningar igen vilket resulterade i att vi nu kommer ha tre träningsdagar i veckan och fys på måndagar vilket är dagen efter våra hemma matcher som alltid är på söndagar. Enligt min mening så är det försent är börja med fysen mitt i en säsong, skade möjligheterna ökar markant och folk som jobbar och sliter hela dagarna kommer ha oerhört mycket svårare att hinna återställa sig innan nästa match. Visst finns det lag som tränar fys innan träningspassen men dem har i ALLA tillfällen haft en fys på försäsongen också vilket ger dem en bra grund och gå på, kroppen har hunnit anpassa sig och den fysen dom kör nu är absolut inte lika hård som den på försäsongen. Sant som det är sagt så går det juh inte och anpassa sig till alla men jag kommer inte kunna gå på så många fys träningar på måndagar utan satsar på inneträningarna istället, FÖR MYCKET!

Nu börjas det igen, stress med PM arbetet, tentor på ingående och början till skoltrött vilket inte är en bra kombination. PM arbetet handlar iallafall om en god vän till mig och hans kompanion som är min morbror och deras företag, Strålin & Person AB. Vi ska skriva om deras verksamhets styrning och om förändringara dem gjorde när de tog över företaget. Ett intressant ämne att gå in på och man kan lära sig mycket av både deras framgåengar och motgångar men just nu är det FÖR MYCKETplugg.

Sitter just nu i plugget och väntar på mina gruppmedlemar för att fortsätta PM arbetet coh sen när man kommer hem ska man finslippa det sista i mina föräldrars badrum, vart riktigt fint där men det finns några småskavanker som inte jag kommer tala om. Sedan fixar föräldrarna mat (som varje dag) sen avslutar man allt med att kolla på film på i min biosalong

X.O.X.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0