Dagis tomten

I dag jobbade jag lite extra på dagiset där min kära mor jobbar. Jag har inte jobbat där på lite mer än ett halv år men när man kom dit så kommer alla barnen fortfarande ihåg en och dom blir jätte glada. Massa kramar och meningar om att dem har saknat mig, de kommer till och med mitt hemliga gömställe som jag har. I dag skulle alla barnen på alla avdelningar i skogen för att kolla efter jultomten (som var jag fast utklädd förstås), gick en liten runda runt knäpp tysta dagisbarn som viskade, där är han, sen sjöng dem jullåtar för tomten. Otur att jag missade honom, det fick jag förklara ett antal gånger att jag gjorde. Barn i den åldern har alltid så bra svar på allt, går inte en timme ens innan man ler för nån unge har en klockren kommenter på något. En bra variation från pluggandet.

Sov bara 3 timmar i natt pga att hinna klart med ett PM innan inlämnings tiden men nu är det klart och nu är det ledighet från plugget som gäller men det får bli en powernap innan maten och innebandyn så sov gott

X.O.X.O

Kommentarer
Postat av: Madde

Gud va roligt, va sotis man blir ;)

Älskar deras små komentarer, dom kan knäcka en helt =D hahaha

2008-12-19 @ 11:04:02
URL: http://madalexandrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0