Dagen efter Tomte dagen

Min kära mor som är den som tycker om julen och dess traditioner mest i våran familj, tog med en massa julklappar till min store syrra där julen firades. Jag fick bla utemöbler och en kudde för min nacke men det roliga är att vi åkte till syrran med 2 bilar som var fulla med julklappar men det kanske blir så när en 10 månader gamalt barn firar sin första jul. Efter kalle, en massa julmat och en stor julklapps öppning började min familj röra sig hemmåt men inte jag. Jag stannade kvar men syster, hennes kille och sen kom det några till, kommer ihåg att jag var här och jag vaknade hos syrran men där mellan fins det luckor, rekomenderar att inte bara snapsa en hel kväll och natt.


h nfghfjh,öofsdhgsry yju fdsh  gkäök  // Julia, 10 månader

Ska snart börja röra mig hemåt och då blir det en powernap sen ka jag ta och röra mig till calle och börja juldags kröket, ser ut att bli en tredagars festande, vågar man köra bil nu? Mycket snutar ute en sån här dag? Får hoppas att det inte är de!

En sån här dag när man inte orkar skirva så mycket men snart kommer lite mer saker har en del på g :)

// Joakim Bengtsson 281 månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0