Annandagen

Huuvaligen det är jul och man kör en tredagars festande, sitter hos jensa just nu och han har hält upp en 20a whiskey, sen eftyer det blir det bärsi och en massa guitar hero band, jag är grym på trummor, väntar just nu på att min mor ska komma med en pizza, har man det bra just nu eller?

Kommer en kommentar om "What is the word?" i morgon, nog många som vet what is the word men i morgon får ni veta what is the word

En låt som har fastnat på huvudet nu när man är här är Pat Benatar - Heartbreaker, lyssna på den


Kommentarer
Postat av: Jens

fan va jag e bra idag, 20a whiskey det va jag :D haha lyssna the modda fukka låtta njallatjåkkå finns i sverige, fan vsa grymma vi e

2008-12-26 @ 18:14:11
Postat av: Anneforsen

vill oxå ha pizza, fixa hemkörning åt mig jocke ;)

2008-12-26 @ 18:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0